Publicitatea clujeană

Tocmai m-am desprins de un curs de psihopatologie vârtos, tehnic şi plin de “tulburări” 🙂 După ce citeşti despre fel şi fel de nevroze, apoi treci la psihoze, mergi mai adânc în schizofrenii (că e multe din ele!), ai nevoie de o pauză, de un kit-kat sau de un ceai negru cu aromă de vanilie. Şi pentru că îmi permit un moment de respiro, aflaţi că ieri am fost în Cluj. Am văzut multe şi mărunte, am văzut recent deschisul iSyle (magazin Apple 😉 din la fel de recent deschisul mall Polus. Însă cel mai hazos moment a fost când am dat peste un banner agăţat de un bloc pe care scria îmbietor:
23-10-07_1128.jpg
Asta da! Gimnastică fără efort! Serios că m-aş duce. Oare ce-am face, dacă efort n-am depune? Parcă văd… cine ştie ce măgăoaie super complicată care îţi dă senzaţia de genoflexiune, de fandări, de roata ţiganului, de rotit de trunchi etc. în timp ce tu te lăfăi într-un fotoliu luxuriant cu o telecomandă în mână şi cu un iPod nano la purtător. Mă întreb oare câţi “gimnaşti” pleacă din salonul cu pricina direct la Olimpiade? Sau poate întrebarea e alta. Când vom auzi oare de o olimpiadă “fără efort”, fără probe: fără sărituri, alergări, rotiri pe cal, inele, paralele, doar simulatoare sofisticate şi participanţi virtuali?
Ca o observaţie, pe care momentan n-am chef s-o detaliez, cred că “gimnastica fără efort” se încadrează perfect în cultura de tip “microwave”, “fast-food” în care trăim mecdonaldizaţi de o bună bucată de vreme încoace.
Nu ştiu cum să vă zic, dar după Predescu (materialul meu de studiu pe seara asta; vezi mai sus), bannerul clujean îmi face cu ochiul. Mi-ar prinde bine o porţie de gimnastică… fără efort.

5 gânduri despre „Publicitatea clujeană

  1. silfaen spune:

    Sună tentant cursul de gimnastică fără efort, dacă e pînă acolo, şi eu m-aş duce. La fel de îmbietor sună şi ceaiul negru cu aromă de vanilie. 😉
    Legat de banner, ai păţit ca mine în dimineaţa asta. Am primit un flyer simpatic, politic fireşte, despre PPE (partidul binelui comun european). Citeam un abecedar. Stil dogmatic, nicidecum corespunzător pentru un flyer informativ, şablonist. M-am ales cu o porţie bună de rîs pe bulevard. dar cam atît.

  2. Petru Ciucur spune:

    esti student la psihologie?

  3. natanm spune:

    Nu, la teologie si litere, dar la cursul de Consiliere biblica se parcurge si un material de psihopatologie

  4. Petru Ciucur spune:

    Ai fi interesat de consiliere crestina?
    Mai multe amanunte poti afla de pe site-ul Asociatiei Consilierilor Crestini din Romania http://www.accro.ro
    Ar fi mult de lucru si in acest domeniu arhinecesar, dar, din ignoranta, hulit.

  5. SITGYM spune:

    Stimate domn,asta e si scopul banner-ului:sa tenteze.Daca ati fi fost curios pana la capat ati fi accesat site-ul firmei SIT GYM sa va faceti o idee despre ce e vorba.Acest sistem de gimnastica se adreseaza unui public f. larg si nu vizeaza obtinerea de rezultate la olimpiade,dar e extrem de bun si ptr. recuperarea sportivilor de performanta.Tot in acest site veti vedea ca prima sedinta este gratuita,asa ca va puteti satisface curiozitatea savurand si o cana de
    ceai verde.Va asteptam.Administator SITGYM

Lasă un răspuns

