Mă numesc Anul Nou

Crâmpei de text inspirativ-motivaţional care, în ciuda unui surplus de zahăr, poate să stârnească o privire sobră spre cele 11 luni şi 24 de zile ce ne stau (sau nu?) în faţă

Mă numesc Anul Nou. Sunt pagina goală din cartea timpului tău. Sunt următoarea ta şansă în arta de a trăi. Sunt oportunitatea ta de a pune în practică ceea ce ai învăţat în ultimele douăsprezece luni. Tot ceea ce ai urmărit şi n-ai aflat e ascuns în mine, gata să fie căutate de tine, însă de data asta cu şi mai multă determinare. De tot binele spre care ai ţintit şi pe care nu l-ai ajuns dispun eu spre a ţi-l dărui când vei avea mai puţine dorinţi potrivnice în tine. Tot ceea ce ai visat, dar n-ai îndrăznit să înfăptuieşti, tot ceea ce ai sperat, dar n-ai voit, toată credinţa pe care ai spus c-o ai şi n-ai avut-o – toate acestea au aţipit uşor, dar sunt gata să fie trezite de atingerea unui ţel puternic. Eu sunt şansa ta de a-ţi înnoi devoţiunea faţă de El, Cel care a zis : “Iată eu fac toate lucrurile noi”

A venit la masa meu cu buze tremurătoare.
Lecţia s-a încheiat.
“N-aveţi o frunză nouă pentru mine, domnule professor?
Am irosit-o pe-aceasta.”
I-am luat frunza cu pete şi noroi
Şi i-am dat în schimb una nouă şi curată.
Apoi am zâmbit inimii sale stârnite
“Fii mai chibzuit, fiul meu!”

Am urcat pe tron cu inima scuturată
Anul se încheiase.
“N-ai un an nou pentru mine, Tată?
L-am irosit pe acesta.”
Mi-a luat anul, plin de pete şi noroi
Şi mi-a dat în schimb altul nou, curat, plin de şanse noi
Şi inimii mele El i-a zâmbit
“Fii mai chibzuit acum, fiul meu iubit!“

Lasă un răspuns

