“Three Bean Coffee House” în Arad

Da, avem în Arad o cafenea creştină. Ştiu că formula e stângace şi foarte discutabilă. Nu eu am inventat-o. Mă mulţumesc să o preiau fără comentarii. Oricum, e un loc prietenos în care dacă nu vrei fum şi muzică techno, dar vrei o ceaşcă de cafea bună, this is the place to be in. De cum vezi firma de la stradă ştii că patronul ei are habar de marca Starbucks. Însă a preluat cu suficientă discreţie şi discernământ “aroma” starbucks fără să frângă specificul cafenelei sale, foarte simpatice de altfel, cu aer… “cozy”, cum îi spun cei care lucrează acolo. E un loc bine dichisit. S-a deschis sâmbătă şi mă gândesc ce bine a picat deschiderea tocmai pe timp de iarnă. Cafeneaua are, după mine, un şi mai mare rost  de a fi iarna. Îţi tot vine să te adăposteşti de ger într-un loc ca acela, cu lumină caldă, cu arome coapte de fel şi fel de cafele, cu prieteni dialogali şi dialogabili. Şi mai ales seara… când poate tre’ să alegi un smoother (cu aromă irish cream, vanilie, scorţişoară, caramel etc.) sau decaff-urile care să nu-ţi tulbure somnul de mai târziu. E bine. E binevenită casa de cafea “trei boabă”. Sună ciudat? Păi traduceţi voi? “Three bean” = trei boabă. Lipseşte “s”-ul de la bean, la plural? Da, am observat şi eu. Am întrebat şi mi s-a spus că întrebarea îi va fi pasată patronului plecat de Thanksgiving în State, de unde se şi trage. Până atunci nu vă poticniţi în nume (What’s in a name?). Mergeţi savuraţi locul şi oferta lor cea foarte aromată! 😉 Acesta nu este un text publicitar 

26 de gânduri despre „“Three Bean Coffee House” în Arad

  1. thumbelina spune:

    can’t wait to go there!:)

  2. Erunestian spune:

    Si care sunt lucrurile care fac acea cafenea crestina? Si acum nu ma leg da faza ca ea se numeste cafenea crestina…ci doar doresc sa stiu, concret, daca acest lucru se poate observa prin ceva?

    ~Doar ca nu este fum?
    ~Ambientul muzical este oferit de Radio CNM? (n-ar fii prea inspirat pentru o cafenea…:D)

    Si mie mi se pare ca suna mai bine Three Bean Coffe House dacat numele cu Beans…:)

  3. natanm spune:

    Pai in primul rand cafeneaua are patronaj crestin. Din cate inteleg si Mr. KUKY are o oarecare participatie, dar ma gandesc ca numele lui prea adesea asociat cu funebrul nu e tocmai potrivit pentru o cafenea 🙂 Apoi sunt crestinii care lucreaza acolo. Cornelia Gae e una din… chelnerite. Nu, nu se asculta Radio CNM, and it’s not such a bad ideea. Nu stiu daca exclusiv smooth jazz, dar asta am ascultat cand am fost eu. Nu se fumeaza decat intr-o camera separata, inchisa cu termopan.
    Eu nu comentez titlul. Nu stiu daca greseala gramaticala are in cazul asta farmec. But, then again, you are Erunestian… 😉

  4. Erunestian spune:

    In afara de conexiunea sa cu pompele… ( 😀 ) numele e sugestiv… Coffe ‘n Cookies (Kukies)… Doar in Marea Britanie n-ar merge, acolo ar trebui sa se numeasca Mr. Biscuit.

    Interesant…tre’ s-o vizitez si eu… Unde este amplasata?

  5. natanm spune:

    Da, am uitat sa precizez. E pe Eminescu, in apropiere de Cafe Fantasy, pe aceeasi parte!

  6. flavius spune:

    Fain, bine ca ne-ai spus 🙂 imi place cafeaua dar nu stiu sa mi-o prepar asa cum imi place, asa ca o sa ajung si eu cat de curand. Daca nu-i sa fim producatori, suntem consumatori 🙂 Despre numele localului, Three Bean Coffee House zic si eu ca suna bine asa, si pe google am vazut ca nu e doar in Arad – mai sunt si altele cu acest nume – fara nicio legatura banuiesc. Portia mica nu e One Bean, medie Two Bean, si mare Three Bean cumva si in Arad? 🙂 Btw, tre’ sa ne intalnim intr-un sfarsit, sa trecem pe la „Corina” si sa ne oprim, uite, la Three Bean Coffee House… la Kuky? – CE-i cu Mr. Kuky? El gazduieste localul?

  7. cdfdmg spune:

    E simplu cu s – ul lipsă. Ideea numelui nu e originală. Oricum, rog să posteze cineva programul unităţii.

  8. viviana spune:

    Am „vizitat” cafeneaua cu pricina. Loved the atmosphere…;) Am savurat un After Eight (ciocolata calda cu menta, evident, cu trimitere la produsul dulce, englezesc, ce poarta acelasi nume) pe care-l recomand..M-a incantat jazzul acompaniant. Spatiul e putin cam mic, insa probabil nu s-a putut obtine mai mult.

    All in all….existenta acestui local in Arad e un prilej de bucurie. Nu ma sfiesc sa-l recomand oricui. 🙂

  9. doryeen spune:

    Toata treaba e ca nu este o cafenea crestina, ca e vizitata de ,,pocales” si patronul e si el ,,pocales” este partea a doua…

  10. thumbelina spune:

    sunt foarte curioasa sa stiu ce inseamna pocales, doryeen, 😀 dar ce pot sa iti spun sigur e ca majoritatea celor din staff sunt crestini :D, si asta se vede si in felul in care te servesc-totdeauna cu rabdare si cu zambetul pe buze, not to mention atmosfera de care vb vivi….all in all se simte o diferenta, sa stii!:)

  11. avem si la TgMures un caffe crestin (CHARIS). E de fapt un centru crestin compus din cafenea, librarie si biblioteca. Ambianta e excelenta, la subsol e pizzerie si, vorba voastra, nu miroasea fum si nu merge muzică proasta. In Mures evanghelicii sunt putini, asa că centrul (elegant si linistit) functionează deocamdată, presupun, prin jertfa investitorilor.

  12. doryeen spune:

    pocales=pocait.. Multumesc pentru ca ma servesti asa frumos, dar imi mentin parerea, e o cafenea ca orice cafenea. Thumbelina, eu unul doresc sa vina si altfel de oameni (nu se stie ce planuri are Dumnezeu), nu doar pocaiti. Iti zic sincer, cand am citit intr-o seara commentul de mai sus cu ,,CNM” pur si simplu mi-a urcat tensiunea instant.

  13. iza spune:

    care e oraru’ ? am fost si eu in cafenea, mi-a placut, voi mai merge. nu sunt pocaita si nu ma deranjeaza ca-i sub patronaj crestin atata vreme cat nu va veni cineva sa-mi vbeasca despre isus. si ma-ndoiesc sa se intampla asta.

  14. natanm spune:

    nu stiu orarul, Iza. Daca l-as stii si l-as afisa pe blog alaturi de sigla lor, aş fi îndreptăţit să le cer bani pentru publicitate, nu crezi? Să vezi câte accesări am la post-ul ăsta…
    Cât despre Three Bean ca loc în care cineva s-ar putea să vină să-ţi vorbească despre Isus, da, probabil că nimeni n-are să te deranjeze în timp ce sorbi cafeaua/ciocolata calda sau rece/ceaiul. Totuşi, crede-mă când îţi spun că nu există subiect sau persoană mai importante şi mai fascinante decât Isus. Nu Isus-ul pocăiţilor sau al ortodocşilor şi catolicilor, ci Isus cel din Evanghelii, Isus Fiul lui Dumnezeu. Despre El merită să auzi. Pe El merită să-L cunoşti.

  15. gigi spune:

    am fost si eu in 3 boaba… chiar placut…multe sortimente de cafea cu multe siropuri, arome. Si preturi chiar ok (in comparatie cu bucuresti). Si locul pt. fumatori, pe langa ca e izolat de cel pentru nefumatori, e foarte bine aerisit…Da…pacat ca e prea departe pentru mine…. U lucky bastard. 😛

  16. viviana spune:

    Au boabe bune, mai mult de 3:). M-am perindat din nou pe-acolo, cu ocazia mini-vacanţei prelugite, şi mă-ndemn iar la reclamă. Ultima dată am dat întâmplator peste o melodie drăguţă, despre care am fost binevoitor informată.E vb. de „You” de la Das Pop [http://www.youtube.com/watch?v=IWlvUg_tcyE–-the video,pentru cine vrea] Între timp, mi-a făcut o prietenă rost de ea. Aşa că, mergeţi în cafenea. Sunt mari şanse de a vă îmbogăţi şi cultura muzicală..;)

  17. Radu S spune:

    E mega cafeneaua. Timisorean de loc, regret enorm ca la noi nu s-a deschis (inca) asa o chestie. Kudos pentru baietii cu talent!

  18. Gabi spune:

    in mare parte, seamana cu Starbucks. se merge pe conceptele de To Go (romaneste, la pachet), familie, muzica de ambient, jazz, fusion (mai degraba piese clasice in variante remixate, gen Moby). problema e ca lumea nu e obisnuita si nu prea merg nici-unul din acestea trei. DE ACEEA locul s-a extins, muzica in ultima vreme merge spre electronica si rock(dnb, dubstep, alternative, trip-hop, etc.). vorbesc/scriu pentru ca eu ma ocup de asta.

    patronii sunt mai mult sau mai putin in sintagma „crestini”, dar cafeneaua NU este Crestina. adica nu merge in mod exclusiv pe un anume tip de clientela (crestina). de aceea, nu e plina de crestini, nu se asculta Radio CNM sau muzica crestina, dar, nici nu se vind bauturi alcoolice sau tigari. legat de patroni, sunt trei: nevasta lui Kuki, un frate al dinsei plecat in State si cumnatul acestuia, un american.

    s-a deschis a doua cafenea in 1 decembrie in Alba Iulia, la mall-ul din oras. pe viitor, se doreste deschiderea a inca doua locatii in Oradea si Timisoara.

    e cam greu, pt. ca romanii nu sunt deschisi la idei noi de genul acesta. unii aproape ca pling cind le spunem ca nu avem bere…

    ma bucur ca nu s-au spus multe timpenii (dupa cum am auzit) aici. pentru alte informatii mai bine va dati cu parerea cei care mai stiu ceva, sa nu ne judece unii (gresit, cel putin). au mai fost personaje care au ramas dezamagite, credeau ca nu se fumeaza pt. ca suntem crestini, ceea ce mi se pare stupid, cel putin. in privinta muzicii, suntem mai multe persoane implicate acolo, deci gusturile sunt destul de largi, de la jazz pur la dubstep, dupa cum am mai spus.

    eu sunt unul din barmani, asa ca…. succes in a nu va face pareri gresite. va asteptam sa va convingeti singuri papilele, ochii, urechile si ce mai aveti pe la voi!!!

  19. Gabi spune:

    aaaa. si inca ceva….. vrem pe viitor sa investim in evenimente culturale. cine are idei e binevenit. am reusit intr-o seara sa avem 4 reprezentatii de teatru, si vrem sa aducem si ceva trupe crestine. ceva mai in arte (adica mai degraba o trupa de jazz decit rock…). ne gindeam si la discutii pe diverse teme, ceva gen o cafenea literara. de discutat ai cu cine, chiar daca nu sunt multi crestini. prin intermediul cafenelei, un gnostic (spune el, eu spun mai degraba a-gnostic) a reusit sa colaboreze cu un renumit pictor crestin din arad, si au o expozitie impreuna la o biserica din centru. sunt oameni deschisi si cafeneaua este un loc de intilnire pt. subiecte gen religie etc.

    programul este ceva de gen:
    Luni-Joi 08-22
    Vineri 08-23
    Simbata 09-23
    Duminica 13-23

  20. Gabi spune:

    loooool. Three Bean Coffee e corect gramatical. nu stiu sa va dau explicatii. cu S e gresit pt. ca s-ar referi la altceva, sau ceva de gen. ideea e ca espresso e facut dintr-un amestecuri de 3 tipuri de cafea din zone diferite. si am auzit si eu ca mai exista in Africa o cafenea cu numele asta, ca si cum noi stringem fonduri pt. copiii din Kenya. da sigur. nu mai zic nimic de unii…. acuma am vazut si fata cu „pocales”. se numesc crestini, nu pocaiti, pentru oamenii astia mai si cred, nu doar se pocaiesc, si astea merg impreuna. si nu toti sunt crestini, cum si-ar dori sau cum se numesc……. bafta!

  21. natanm spune:

    Multumesc, Gabi, pentru lamuriri si pentru panini, wedges, smootherul de raspberry si after eight-ul cu gheata din seara asta 🙂 – m-am hazardat sa presupun ca tu ne-ai servit in seara asta, but i may be wrong.
    Ai venit cam tarziu sa lamuresti fiindca, dupa cum observi, post-ul meu si majoritatea comentariilor care au urmat s-au scris in primele zile de existenta a cafenelei, cand lumea abia se dezmeticea si lua cunostinta de noutate. E bine totusi ca ai venit, mai bine mai tarziu decat niciodata, ca sa observi ca „nu s-au spus multe timpenii (dupa cum am auzit) aici.”. Pe viitor, filtreaza-ti sursele 😉
    Da, am auzit si eu explicatia ca Three Bean e corect si ca nu lipseste s-ul. Marturisesc ca nu m-am edificat, doar obisnuit.
    Faceti si voi un site al cafenelei si anuntati acolo evenimentele culturale. Da, un grup de discutii, un teatru, un concert live, o lansare de carte – toate astea merg bine acolo. Da hai sa nu ne rusinam de Cristos si nici de pocainta, decat sa abandonam cu totul termenul, mai bine il rascumparam si-l… performam!

  22. danndooo spune:

    Nu stiu ce conexiune are cafeneaua asta cu Starbuck`s si nu stiu de ce va bagati pe asa ceva.Cred ca multi dp forum/blog nici nu or fost la Starbuck`s,sau poate nici nu or auzit de asa ceva.Eu am fost si nu e deloc un loc familial,calduros(ca sa zis asa) !Da` oricum cafeneaua-i f. tare merg des si chiar ma simt bine,mereu incerc ceva nou si fiecare bautura servita acolo are ceva special.NU stiu ce problema aveati cu S-ul mie nici nu mi-o trecut prin cap ca acolo s-ar fi gresit :)) !:)Metanoia Rule (:

  23. Ron Allchin spune:

    Hello Three Bean Coffee visitors. Please check out our Facebook page
    http://www.facebook.com/groups/edit.php?info&gid=35163088880#/group.php?gid=35163088880
    to get the latest news and updates about our stores. If you don’t know how to join Facebook please email me at info@threebeancoffee.com and I’ll invite you to join. Thanks for looking, Ron Allchin

  24. Ron Allchin spune:

    Hello,

    Just so everyone understands the Three Bean (without an „s”) grammar.
    „Bean” is an adjective in the title, in other words the title „Three Bean Coffee Co” is not
    referring to „beans” (as the noun) but rather is referring to „coffee co” (as the noun).

    Try to think of it this way:
    Three Bean Coffee Co refers to a „three bean” BLEND, you would not say a „three beans”
    blend because „three” is plural already, so you don’t have to pluralize the word „beans.”

    In another context, you could say that we have „three beans IN our blend”, but it IS a
    „three bean” blend. Each bean is individual, each bean is singular, and three individual
    beans are combined into a „three bean” blend to make the title of „Three Bean Coffee Co.”

    It’s awesome that so many people have asked me about this – its just one of those quirky
    examples in the English language. BUT, I must say I’ve found a few quirky examples in
    the Romanian language as well 🙂 but that is for another time.

    Ron Allchin

    • Darius Lazurean spune:

      Too bad you closed down.. 😦 It would be great to re-open somewhere in arad, it was like the best place and a social spot for all of us open minded kids to say so, and now when i go home in arad from college i feel like i have nowhere to go and drink my coffee. 😦 Anyhow, thank you for the wonderfull moments i spent in the cofeehouse. Best place in arad ever.

Lasă un răspuns

