Ninge(a) frenetic … „acum a stat”

Tocmai am privit pe fereastră. Ninge frenetic în Oradea. Fulgi imenşi, nefireşti de mari coboară nervos şi indiferenţi că au să se înece în bălţile ploii de-aseară. E prima ninsoare. Semnele că iarna îşi face locul în peisaj se înmulţesc. Cer gri. Ceaţă de dimineaţă. Mireasma dulceag-acrişoară de fum şi un “aer” iernatic hălăduie pretutindeni. Christmas nears…

3 gânduri despre „Ninge(a) frenetic … „acum a stat”

  1. silfaen spune:

    Pacat ca nu ne-am bucurat indeajuns de toamna… Noroc totusi cu „Jurnalul de la Tescani”

  2. cornelm spune:

    la noi cade zapada, asa aiurea. nu stiu de ce. In germania am vazut ca si zapada cade altfel. Probabil ca suntem un popor mai deosebit.
    CorneusM
    http://mareatrimitere.wordpress.com

  3. Ema spune:

    Wooooow, ce-mi place ninsoarea cu fulgi mari! Cum nu sunt in Oradea (deocamdata) doar imi inchipui ce frumos trebuie sa fi fost sa vezi cum ninge! Mereu ma cuprinde o bucurie copilareasca si exclam, taman ca un copilash ‘UUUUUU, ningeeeeeeeeeeeeee!!!!!’ urmat de un zambet mare cat fatza 🙂

Lasă un răspuns

