Ce carte “aud” acum?

sau, ca să evit confuzii cu trimitere spre patologic, ce carte “citesc” acum. Spun totuşi că “aud“ cartea fiindcă am trecut din nou la audio books. Puteam trece postul de faţă la “Ascultări” sau “Lecturi curente”, dar numărul mari de coincidenţe din ultima vreme ce m-au condus discret spre cartea asta mă fac să-i aloc un post în pagina de bază. În primul rând, La Pătrăţosu se discuta (se mai discută?) despre o aşa-zisă “critică estetică ”. Pe mine, sincer, mă intereseaza estetica, estetica teologică. Intrigantă şi născătoare de întrebări formula “estetică pocăită”. Fertil subiect. Deplângem o penurie de producţii culturale (literare, de sculptură, teatru – oh, teatru! – ) “creştine“, ieşite din spaţiul evanghelic românesc, la un standard artistic mulţumitor. Se poate face o anchetă riguroasă care să urmărească câţi creştini sunt şi artişti (evit deocamdată să le spun “artişti creştini” fiindcă formula în sine cere muuultă discuţie) care au ieşit în public cu creaţiile lor, fie că li s-a organizat o expoziţie, lansare de carte, recital de poezie. Mă tem că rezultatele n-au să fie spectaculoase. Dar deocamdată nu am să mă refer la spaţiul românesc. Pentru post-ul acesta mă rezum la a face trimitere spre o carte ficţională recomandată de un prieten, în cadrul Şcolii de vară “Perichoresis“ de la Oradea, şi anume “Jesus Asked” de Conrad Gempf, profesor de Noul Testament la London Bible College. Asta sigur îl va interesa pe Pătrăţos… o carte de ficţiune despre Isus scrisă de un profesor de NT. Iată că englezii, dacă numai prin cartea asta, arată că se poate face artă literară, creştin fiind, la un nivel competitiv, într-o formulă romanescă şi un discurs actual, să-i spun chiar “trendy”. Mai mult nu spun deocamdată că nu am citit-ascultat-o toată. Abia am început cu mp3-urile care, apropo, se pot descărca gratuit şi pe gratis de aici O altă coincidenţă cu iz de Măr ( 😉 ) ce m-a dus discret dar sigur spre “Jesus Asked” e faptul că, din câte se poate citi la “Acknoledgments“ şi în scurta biografie pe coperta-spate, Conrad Gempf e un convins Mac user (contributor la cunoscuta revistă MacUser). Prietenii ştiu, sau vor ştii, de ce am ajuns să acord o aşa importanţă unui detaliu pe care PC-iştii (a nu se înţelege “membrii în Partidul Conservator”) sigur îl vor considera minor. Aşadar mă duc să “aud” “Jesus Asked” de Conrad Gemf.

Merele-s gustoase!
Mac-ii sunt frumoşi!

Un gând despre „Ce carte “aud” acum?

  1. been there done that spune:

    one can read many… and hear none…
    ( cine nu le aude???? me! me! me!) 😛

Lasă un răspuns

