Voicu Bojan în National Geographic, septembrie 2007

E bucuria mea să anunţ apariţia unui articol-reportaj foto despre satul Măguri (Ardeal, Munţii Gilăului) în numărul din septembrie a National Geographic, rodul muncii bunului meu prieten fotograf şi cititor de cărţi Voicu Bojan.

Măguri e un spaţiu încărcat cu un sens aparte pentru Voicu. Vorbeşte mereu entuziast despre el. L-a pozat cu credincioşie în mai multe rânduri. Iată că printr-un concurs de împrejurări (fericite, desigur) pe care nu le cunosc  în detaliu, după o selecţie foarte aspră din 150 de fotografii şi după primirea tuturor avizelor de la Washington, National Geographic include în numărul din septembrie o selecţie minunată de fotografii şi un text proaspăt, aromat semnat Voicu Bojan.

Dacă nu sunteţi abonaţi National Geographic, lipsiţi-vă de 9.9lei luna asta ca să citiţi un articol superb şi să priviţi nişte imagini excelente. Vă stă la dispoziţie şi ediţia online, dar eu personal n-aş renunţa pentru nimic la nişte imagini clare, FRUMOASE tipărite pe hârtie de calitate. Dacă vă placea ceea ce vedeţi şi citiţi, faceţi-i un bine lui Voicu şi lăsaţi impresiile voastre pe site-ul National Geographic.

4 gânduri despre „Voicu Bojan în National Geographic, septembrie 2007

  1. silfaen spune:

    Gata, m-ai convins! O să o cumpăr. Am fost abonată la Terra Magazin şi de acolo am mai făcut cunoştiinţă cu alte locuri de prin lume…Urmează şi comentariul meu istoric (sau continuarea de la intervenţia mea în tabieturile tale de ceaiofil 🙂 )
    dar pînă atunci, am şi uitat să te intreb: Ai fost la concertul de jazz din Timişoara?
    Dacă da, postează un articol despre sunetul de acolo. Eu nu am mai ajuns din păcate 😦
    Am terminat, prea multe subiecte într-un comentariu. Te las să mai şi răspunzi .

  2. adamaica spune:

    Am avut bucuria să primesc de la Voicu Bojan nişte poze din seria Măguri. Una dintre ele am postat-o pe blog
    http://adamaica.wordpress.com/2007/09/14/exista-locuri-pereche/
    În revistă, cei de la „National Geographic” au optat pentru varianta alb-negru. Dacă te uiţi pe această poză color, e imposibil să nu remarci cerul. Dincolo de noroi, rozul rochiţei şi verdele şosetelor, cerul e ochiul care supraveghează mersul însingurat al copilei…

  3. natanm spune:

    Adama, mă tem că trebuie să te contrazic. Da, poza color are dezvăluirile ei, însă ceea ce tu numeşti „cer” cred că e pădurea din depărtare care capătă o nuanţă de albastru-verzui similară cu cea a cerului. Uită-te ceva mai atentă.
    Ca să vezi ce înseamnă o „lectură” în cheie „reader-response” a textului fotografic…

  4. adamaica spune:

    Natan, am zâmbit. Pentru tine, acolo este pădurea. Pentru mine, acolo este cerul. Cerul de deasupra pădurii. Îţi mulţumesc că mi l(e)-ai arătat!

Lasă un răspuns

