Jean Luc-Ponty şi Paco de Lucia în România, la Timişoara

De foarte curând am aflat că Festivalul „Plai”, aflat anul acesta la a doua ediţie, aduce în septembrie (14-16) la Timişoara două mari nume ale jazz-ului internaţional: Paco de Lucia (chitară), un maestru al flamenco-ului, şi Jean Luc-Ponty (vioară – al doilea an consecutiv în România)

Ce este „Plai”? Un festival organizat în Timişoara cu scopul promovării artei meşteşugăreşti, muzicii lumii, multiculturalităţii. Mai multe pe www.plai.ro

După ce anul trecut publicul de la Gărâna l-a avut ca invitat special pe celebrul violonist de jazz Jean Luc-Ponty, iar festivalul „Plai” al aceluiaşi an a prilejuit venirea lui Al di Meola, iată că anul acesta banatu-i din nou fruntchia în jazzul românesc. Un Scott Henderson şi Jan Garbarek la Gărâna luna aceasta, şi Ponty, din nou, şi Paco de Lucia în cadrul „Plai-ului” din septembrie. Nu stăm rău. Deloc.

6 gânduri despre „Jean Luc-Ponty şi Paco de Lucia în România, la Timişoara

  1. RCC spune:

    Super…notam in calendar. 😉

  2. natanm spune:

    Desigur! 😉

  3. viviana spune:

    asa deci…foarte bine! Daca nu a fost sa fie Garana, Timisoara are sa fie cu siguranta. thanks Nate 🙂

  4. s_ford spune:

    sa vedem cum o sa fie 🙂

  5. D. Bulzan spune:

    Imi propun sa trec si eu pe la Plai. Ar fi fain sa ne intalnim la un pahar de vorba.

  6. natanm spune:

    Excelent, Dani! Facem sa ne vedem. Eu cred ca mai am inca mobilul tau, daca nu l-ai schimbat intre timp. Eu am sa fiu in serile in care canta Ponty si de Lucia. See you soon!

Lasă un răspuns

